Pogoji poslovanja

POSTOPEK NAKUPA

Vklopi razum - zahtevaj račun !


1. Postopek izvedbe naročila

Podroben postopek in izvedba naročila na spletnem mestu podjetja Delko d.o.o. nakupa z vsemi tehničnimi podrobnostmi uporabe trgovine in opisom načinov za spremembo vsebine košarice je opisan na spletnem naslovu v obliki datoteke, ki jo lahko trajno shranite na trdi disk vašega računalnika:
http://www.ebax.si/pdf-formularji/postopek-nakupa-delko.pdf

2. Kdaj je naročilo zabeleženo

  1. Po dokončni oddaji naročila kupec takoj (v roku par minut, torej tudi izven delovnega časa prodajalca) prejme samodejno generirano obvestilo po elektronski pošti z naslovom »NAROČILO«, ki vsebuje kopijo oddanega naročila in potrjuje, da je naročilo prejeto. To sporočilo ne zagotavlja izvedbe naročila pod ponujenimi pogoji, temveč zgolj potrjuje prejem naročila v sistem prodajalca.
  2. Kupcu so na spletni strani ponudnika od tega trenutka dalje na voljo polni podatki o statusu in vsebini naročila. Neposredna povezava do podrobnosti naročila se nahaja v elektronskem sporočilu z naslovom »NAROČILO«, kjer se nahaja tudi povezava do obrazca za vračilo izdelkov zaradi uveljavljanje stvarne napake, uveljavljanja garancijskega jamstva ali uveljavljanja zakonsko določene pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh.

3. Naročilo potrjeno

  • Če kupec naročila z morebitnim povratnim elektronskim sporočilom ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
  • Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov se naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
  • Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Velika večina izdelkov se nahaja v našem skladišču, stanje zalog pa se na spletni strani podjetja osvežuje dnevno ob 08.00. Če vseeno pride do situacije, ko je naročenega izdelka zmanjkalo in ni na zalogi za takojšnjo dobavo bo kupec o tem obveščen nemudoma.
  • Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.
  • Če je dobavna doba predolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa naročilo v celoti preklical.
  • Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

4. Naročilo zaključeno

  • Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
  • Ponudnik v elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o načinu vračila blaga zaradi uveljavljanje stvarne napake, uveljavljanja garancijskega jamstva ali uveljavljanja zakonsko določene pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh ter kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

NAROČILO, RAČUN 

  • Kupoprodajna pogodba med  Delko d.o.o.  in kupcem je v spletni trgovini  Delko d.o.o. sklenjena v trenutku, ko prodajni referent znotraj delovnega časa podjetja Delko d.o.o. preveri naročilo in kupcu pošlje elektronsko sporočilo z oznako statusa njegovega naročila (to sporočilo se razlikuje od kopije naročila, ji jo sistem samodejno pošlje takoj ob oddaji naročila in ima naslov "naročilo"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Delko d.o.o. kot za kupca.
  • Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Delko d.o.o. in je kadarkoli na voljo kupcu v željeni obliki. 
  • Račun v tiskani obliki in vsa potrebna dokumentacija je dostavljena skupaj z izdelki in je kupcu na voljo ob  njihovem prevzemu.
  • Račun je shranjen na sedežu podjetja Delko d.o.o. skladno z zakonskimi določili arhiviranja poslovnih listin in je kadarkoli na voljo kupcu v tiskani obliki.
  • Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. 
  • Kupcu je ob naročilu posredovano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe skupaj s potrebno povezavo na obrazec.
  • Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred dokončno potrditvijo naročila z klikom na POTRDI NAROČILO Z KLIKOM IZVEDETE NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA.
  • Podroben postopek nakupa z vsemi tehničnimi podrobnostmi uporabe trgovine in spremembe vsebine košarice je opisnan tukaj http://www.ebax.si/pdf-formularji/postopek-nakupa-delko.pdf

 PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA

  • Obrazec za odstop od pogodbe in vračila artiklov: (na obrazcu označite da blago vračate na osnovi pravice do odstopa od pogodbe) je na spletnem naslovuhttp://www.ebax.si/pdf-formularji/obrazec-za-vracilo-blaga-delko.pdf
  • Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@delko.si
  • V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: DELKO d.o.o. Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese v eno od poslovnih enot prodajalca.
  • Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko ali paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
  • Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika (na primer specifične baterije in baterijski paketi, sestavljeni na zahtevo potrošnika), ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
  • Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
  • Ko vračate artikle prodajalcu morate priložiti izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov in na njem označeno, da izdelke vračate na osnovi pravice odstopa od pogodbe.  Obrazec za odstop od pogodbe in vračila artiklov je na spletnem naslovu http://www.ebax.si/pdf-formularji/obrazec-za-vracilo-blaga-delko.pdf
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Delko d.o.o. Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo artikla za pravne osebe

  • Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na  01 541 51 60 ali nam pišete na info@delko.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
  • Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf

STVARNA NAPAKA

  • Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili civilnega prava.
  • Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.  

http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf

Kdaj je napaka stvarna? 

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

  • Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi? 

  • Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 
  • Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko takoj uveljavlja odpravo napake oziroma izročitev druge stvari brez napake ali zahteva znižanje kupnine.
  • Obrazec za vračilo blaga in prijavo stvarne napake se nahaja http://www.ebax.si/app/trg/obrazec-za-vracilo-blaga-delko.pdf. Ob izpolnjevanju obrazce obvezno označite, da vračate blago zaradi stvarne napake-
  • Kupec lahko vrne tudi tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z nami. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

PRITOŽBE IN SPORI 

  • Delko d.o.o spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
  • V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 541 51 60 ali po elektronski pošti na info@delko.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  info@delko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Delko d.o.o.  prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  • Za spore, ki izhajajo iz uporabe storitev spletnega mesta družbe Delko d.o.o. je izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

GARANCIJA

  • Vsi artikli, za katere je zakonsko predpisana obveznost garancije imajo garancijo in priložen garancijski list oziroma je garancija navedena na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 
  • Garancijski rok je 1 (eno) leto. Garancijski rok prične teči z dnevom izročitve. Dobavitelj oziroma distributer jamči za kakovost delovanja v garancijskem roku, v katerem bo na lastne stroške odpravil vse pomanjkljivosti na izdelku zaradi tovarniške napake v materialu ali izdelavi. Servisiranje in nadomestne dele zagotavljamo 3 leta po preteku garancije.
  • Če traja popravilo v garancijskem roku več kot 10 dni od dneva prijave okvare, se garancijski rok podaljša za toliko, kot je trajalo popravilo. Če blago ni popravljeno v roku 45 dni od dneva prijave okvare, lahko prizadeta stranka zahteva nov izdelek ali povračilo plačanega zneska. Garancija za izdelek obsega zamenjavo defektnih delov in sklopov ali njihovo popravilo tako, da so tehnično brezhibni.

Garancija preneha, če je okvara na izdelku nastala zaradi: 

  • popravilo v nepooblaščeni delavnici
  • vgrajevanje neprimernih delov ali predelave
  • neupoštevanje navodil o uporabi
  • mehanskih poškodb
  • višje sile ( strela, itd.)
  • naravna obraba izdelka je izključena iz garancijskih pogojev.
  • garancija ne velja v primeru poškodb zaradi neprimerne uporabe ali preobremenitve.
  • vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih prodajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

POŠKODOVANE POŠILJKE

  • V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti poštnega delavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je poštni delavec dolžan podpisati.
  • Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Priporočljivo je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.  

IZVEDBA ALI ZAVRNITEV NAROČILA

  • Delko d.o.o. bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
  • Delko d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

 

ODPADNA ELEKTRIČNA IN ELEKTRONSKA OPREMA (OEEO)

Spoštovani uporabniki naših izdelkov! Prosimo vas, da odpadne, stare in izrabljene aparate in naprave oddate v najbližjo zbiralnico izvajalca javne službe (komunalo) ali jih ob nakupu nove električne ali elektronske naprave oddate prodajalcu. S tem boste tudi vi prispevali k čistejšemu okolju.Za odpadno električno in elektronsko opremo je zagotovljeno predpisano ravnanje v skladu z Uredbo o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo (Ur.l. RS, št.  107/06 z vsemi spremembami in dopolnitvami). Zbiranje in predelavo vršijo pogodbeni partnerji družbe Interseroh.

ODPADNE BATERIJE IN AKUMULATORJI (OBA)

Spoštovani kupci baterij! Izpraznjene, stare in odpadne baterije ter akumulatorje lahko oddate na vseh prodajnih mestih v posebno označene posode.

Naše podjetje in zakonodajne obveznosti po Uredbi o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijemi in akumulatorji (Ur.l. RS, št. 87/08 z vsemi spremembami in dopolnitvami).   

Spoštovane kupce obveščamo, da je podjetje DELKO D.O.O.  vključeno v sistem ravnanja z odpadno embalažo, odpadno električno in elektronsko opremo in odpadnimi baterijami in akumulatorji družbe Interseroh. Prosimo vas, da embalažo izdelkov, ki jih kupujete pri nas, ločeno odlagate na komunalnih otokih in s tem prispevate k čistejšemu okolju. Stare, pokvarjene in odpadne električne aparate in baterije ter akumulatorje lahko brezplačno oddate najbližjemu izvajalcu javne službe ravnanja z odpadki - komunalno podjetje.

Delko d.o.o. in Ebax d.o.o., Distribucija in trgovina z akumulatorji, vsemi vrstami baterij, elektroniko, modelarstvom in moto akumulatorji ©